Aktualizacja części D Medicare – Lekcje poznane i niedokończone ad 7

Niektórzy obserwatorzy twierdzą, że edukacja i pomoc zewnętrzna idą tylko do tej pory i opowiadają się za zmodyfikowanym procesem rekrutacji, z domyślnym prywatnym planem lub nowym publicznym planem obejmującym tych, którzy nie rejestrują się samodzielnie. Uproszczenie wyboru
W obliczu niepewności co do tego, jak dobrze beneficjenci Medicare są obsługiwani przez rynkowy system konkurencyjnych prywatnych planów, istnieje pewne zainteresowanie uproszczeniem części D, aby program był bardziej przyjazny dla konsumentów. Zaproponowano szereg opcji politycznych, z których część dotyczy bardziej fundamentalnych zmian w programie niż w innych. Niektórzy decydenci proponują uproszczenie Części D poprzez oferowanie korzyści bezpośrednio w oryginalnym Medicare, zastępując istniejący system prywatnych planów lub działając obok niego. Inne propozycje obejmują ograniczenie liczby planów antynarkotykowych, które mogłyby być oferowane w danym obszarze oraz standaryzację pakietów świadczeń Części D w celu ułatwienia porównań, podobnie jak w Kongresie ujednolicono zasady Medigap w 1990 roku.
Zamykanie luki ubezpieczeniowej
Luka w zakresie zasięgu jest powszechnie krytykowaną cechą korzyści z Części D. 49. Coraz więcej dowodów na to, że luka stwarza problemy dla zarejestrowanych, kilku decydentów, w tym prezydent Obama, opowiadało się za zmniejszeniem luki lub wyeliminowaniem luka. Zgodnie z regułami pay-as-you-go , wyeliminowanie luki w zakresie pokrycia wymagałoby znacznego wzrostu wydatków federalnych: 134 miliardy dolarów w ciągu 10 lat50. Domowi demokraci proponowali stopniowe zmniejszanie luki w ciągu 15 lat w ramach ich kompleksowy plan reformy zdrowia 51, podczas gdy administracja Obamy i przemysł farmaceutyczny zgodziły się na porozumienie, które zapewniłoby większość osób zapisanych w części D z rabatami cenowymi na leki markowe objęte ich planem, gdy osiągną lukę zasięgu.
Poprawa pokrycia dla beneficjentów o niskich dochodach
W przypadku ponad 2 milionów beneficjentów programu Medicare, którzy są uznawani za kwalifikujących się, ale nie otrzymują dopłat do narkotyków o niskich dochodach, można zrobić więcej, aby poprawić wskaźniki uczestnictwa. Oprócz podejmowania bardziej agresywnych działań zewnętrznych niektórzy obserwatorzy proponowali eliminację testu aktywów w celu uczestnictwa w programie subsydiowania o niskich dochodach. Aby rozwiązać potencjalne problemy z dostępem, które wynikały z losowego przydzielania zarejestrowanych osób o niskich dochodach do planów części D, niektórzy obserwatorzy zaproponowali proces przypisywania skoncentrowany na pacjentach, który uwzględniałby wykorzystanie leków przez każdego rejestrującego. Zapewnienie, że osoby rejestrujące się o niskich dochodach mają dostęp do wielu opcji planu i większą stabilność oferty z roku na rok, również może skupić się na polityce.
Obniżanie cen i wydatki
Chociaż wydatki federalne na część D Diety Medicare były niższe niż pierwotnie zakładano, niektórzy decydenci preferują dodatkowe środki w celu obniżenia cen leków i ograniczenia ogólnych wydatków na narkotyki. Podczas kampanii wyborczej prezydenckiej w 2008 r. Ówczesny kandydat Obama i inni kandydaci demokratyczni wskrzesili propozycję, by przekazać rządowi organowi negocjacyjnemu z firmami farmaceutycznymi w imieniu beneficjentów Medicare. Niedawno Kongresowy Urząd Budżetowy ocenił, że wniosek ten przyniesie znikome oszczędności, ale zauważył, że sekretarz ds. Zdrowia i usług dla ludzi może być w stanie wynegocjować niewielkie oszczędności w przypadku leków z jednym źródłem bez bliskich substytutów50. Biorąc pod uwagę trwające obawy dotyczące wydatków federalnych w sprawie Medicare kwestia negocjacji rządowych może zyskać na aktualności podczas obecnej sesji legislacyjnej.
Przyszłe Outlook
Ponieważ wydatki na Medicare stanowią pretekst do rosnącej części budżetu federalnego, a rosnące koszty opieki zdrowotnej powodują rosnące obciążenie rodzin, pracodawców i rządu, decydenci mogą napotkać rosnącą presję, by zająć bardziej agresywne stanowisko w kwestii kosztów związanych z farmaceutykami, szczególnie szersze dyskusje na temat polityki zdrowotnej w kierunku Medicare jako kluczowej dźwigni w kontrolowaniu wzrostu kosztów opieki zdrowotnej Jednak z uwagą skupioną na ożywieniu gospodarczym i reformie zdrowia, Medicare Part D jest bardziej prawdopodobne, że zostanie zmodyfikowane niż przekształcone w najbliższej przyszłości.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Author Affiliations
Z projektu polityki Medicare, Henry J. Kaiser Family Foundation, Waszyngton, DC.

[podobne: wdrożenia magento, poznań psychiatra, naklejka na legitymację ]

Powiązane tematy z artykułem: naklejka na legitymację poznań psychiatra wdrożenia magento