Aktualizacja części D Medicare – Lekcje poznane i niedokończone ad 5

Wielu Demokratów proponowało upoważnienie rządu federalnego do negocjowania cen leków z firmami farmaceutycznymi, wykorzystując siłę nabywczą ponad 40 milionów beneficjentów Medicare. Większość republikanów sprzeciwiła się, że prywatne plany byłyby bardziej skuteczne w obniżaniu cen, ponieważ plany mogłyby wykorzystywać takie urządzenia, jak projektowanie formularzy, rozmieszczenie warstw oraz dzielenie kosztów, aby wpłynąć na wykorzystanie określonych produktów. Ostatecznie MMA wyraźnie zabroniło rządowi federalnemu bezpośredniego zaangażowania się w negocjacje cen leków z firmami farmaceutycznymi. Przepis ten miał na celu złagodzenie obaw przemysłu farmaceutycznego dotyczących interwencji rządu. Dowody dotyczące wpływu części D na ceny leków są mieszane. W jednym z badań stwierdzono, że część D pomogła w obniżeniu średniej ceny leków na receptę wykorzystywanych przez osoby, które wcześniej nie miały dostępu do leków, ale także, że ceny spadły mniej (lub wzrosły więcej) w przypadku leków z ograniczonymi substytutami.32 Inne badanie wykazało, że podwyżki cen leków stosowane nieproporcjonalnie przez osoby starsze były bardziej strome niż w przypadku narkotyków, które są używane głównie przez nieeleganckie w okresie poprzedzającym wdrożenie części D.33 i później. Badania wykazały również wyższe ceny niektórych leków w ramach części D niż w przypadku programów sponsorowany przez Departament ds. Weteranów34 oraz wyższe ceny i niższe rabaty w części D niż w ramach Medicaid.35-37 Krytycy argumentują, że takie porównania nie są całkowicie odpowiednie i że wysiłki zmierzające do wykorzystania innych programów jako punktów odniesienia dla części D osłabią zachęty do stosowania farmaceutyków badania i rozwój.38
Ostatecznie pytanie, w jaki sposób część D wpłynęła na ceny leków, trudno jest jednoznacznie odpowiedzieć, ponieważ krytyczne informacje nie są dostępne dla naukowców. Sponsorzy planu nie są zobowiązani do publicznego ujawniania informacji na temat obniżek cen i rabatów, więc nie można zebrać informacji na temat ustaleń finansowych między sponsorami a firmami farmaceutycznymi, aby ocenić, czy niektóre plany negocjują większe zniżki cenowe dla niektórych leków niż dla innych. Przy niewystarczających danych trudno jest ocenić, czy rząd federalny i konsumenci czerpią dużo korzyści z firm farmaceutycznych i planów części D – i nie ma sposobu, aby zmierzyć, co stanowi dobry interes w tym kontekście.
W jaki sposób wpływa na wydatki Medicare część D.
Wpływ korzyści z tytułu Medicare na wydatki rządowe był i nadal jest przedmiotem troski, szczególnie wśród konserwatystów fiskalnych, którzy obawiają się otwartego charakteru finansowego zaangażowania rządu związanego z rozszerzaniem programów uprawnień. Część D została scharakteryzowana jako największa ekspansja państwa opiekuńczego, ponieważ Wielka Społeczeństwo Prezydenta Johnsona urodziło Medicare w 1965 roku . 39 Niektórzy konserwatyści postrzegali cenę w wysokości 400 miliardów dolarów za część D jako nieosiągalną, podczas gdy niektórzy liberałowie proponowali wyższe wydatki na bardziej obszerny zasięg, który nie zawierał dziurki od pączka.
Po niedawnym zmniejszeniu krajowej stopy wzrostu kosztów leków na receptę i zmianie sposobu użycia z markowych leków na generyczne, 40 wydatków rządowych na Część D było niższe niż początkowo przewidywano.
[więcej w: ośrodek zdrowia luzino rejestracja internetowa, poradnia wad postawy, karta dawcy szpiku ]

Powiązane tematy z artykułem: karta dawcy szpiku ośrodek zdrowia luzino rejestracja internetowa poradnia wad postawy